CITROËN C4 Cactus câştigă titlul “2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR”

Aprilie 2015

CITROËN C4 CACTUS CÂŞTIGĂ TITLUL DE
«2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR» LA NEW YORK

CITROËN C4 CACTUS a câştigat titlul «2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR » joi, 2 aprilie în cadrul Salonului Auto Internaţional de la New York. Juriul a acordat acest titlu automobilului care s-a remarcat pe parcursul anului prin design-ul aparte, detaşându-se prin stilul îndrăzneţ şi inovator, capabil să cutremure codurile prestabilite. C4 Cactus a reuşit, graţie caracteristicilor stilistice îndrăzneţe şi design-ului optimist, care îmbină perfect frumosul cu funcţionalul, să câştige cel mai mare număr de voturi. Acest titlu internaţional este o dovadă în plus a creativităţii şi curajului CITROËN.

Alexandre Malval, Director de Design CITROËN, a avut onoarea de a primi titlul « 2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR » acordat modelului C4 CACTUS cu ocazia Salonului Auto Internaţional de la New York. Anual, juriul « World Car Of The Year » acordă acest premiu modelului cu cel mai inovator design, care a reuşit să busculeze codurile tradiţionale. Veritabilă alternativă la berlinele convenţionale, C4 Cactus este un autovehicul îndrăzneţ, cool, optimist şi cu o personalitate unică. Îmbinând perfect frumosul cu funcţionalul, proiectul C4 Cactus a reprezentat o adevărată provocare : design-ul inedit cu linii pure şi fluide este valorizat de elementele grafice puternice, fiecare având un scop bine definit, precum Airbump® dar şi semnătura luminoasă.

CITROËN C4 Cactus completează, astfel, lista marilor câştigători din ultimii ani, alături de modele ca: BMW i3, Jaguar F-Type, Range Rover Evoque, Aston Martin Rapide… Şi acesta nu este singurul succes pe care CITROËN l-a repurtat în cei 11 ani de organizare «World Car Of The Year» : a câştigat deja Premiul de Design cu C4 Coupé în 2006 şi de alte de 4 ori s-a clasat printre finalişti. Succesul repetat consolidează renumele CITROËN în materie de design. Un stil aparte, care încântă imaginaţia tuturor, chiar şi în acele ţări în care Marca nu este comercializată, graţie configuraţiilor uşor de recunoscut care au făurit istoria auto.

Linda Jackson, director general CITROËN, afirmă: “Acest prestigios premiu recompensează curajul şi creativitatea de care marca CITROËN a dat dovadă de-a lungul timpului. Dacă CITROËN C4 CACTUS este complet diferit de orice alt automobil, acest lucru se datorează în primul rând faptului că poartă numele mărcii CITROËN, care se distinge prin design-ul unic şi diferit. Este un veritabil simbol al identităţii Mărcii şi este exact ceea ce aşteaptă clienţii de la CITROËN, motivul succesului nostru de peste 90 de ani. Însă seria surprizelor continuă!»

Acest titlu renumit se adaugă seriei de titluri internaţionale câştigate de C4 Cactus încă de la lansare: peste 30 în total. Recunoaşterea vine atât din partea experţilor cât şi a publicului larg, ţinând cont de faptul că peste 60.000 de clienţi din Europa au comandat deja un C4 Cactus exprimându-şi entuziasmul crescut faţă de acest model.

Marca CITROËN

Creativitate şi tehnologie în slujba confortului.
Din 1919, CITROËN a devenit un actor principal în democratizarea auto, oferind soluţii concrete şi pozitive la problemele cotidiene ridicate de fiecare epocă. Astăzi, modelele Citroën reprezintă o veritabilă chintesentă de design, confort sporit şi tehnologie utilă.
Cu peste 10.000 de puncte de vânzare şi service-uri pe teritoriul a peste 90 de ţări, CITROËN a vândut peste 1,2 milioane de vehicule în 2014. Progresul tehnologic al Mărcii s-a remarcat, de asemenea, şi în cadrul campionatului mondial de raliuri (WRC) unde a obţinut 8 titluri, dar şi un nou titlu de campion în cadrul Campionatului Mondial de Turisme (WTCC) în 2014.

Audi Service