Mazda a lansat noua generație a roadster-ului MX-5

 Noua generație MX-5 este cu aproximativ 100 de kg mai ușoară
 MX-5 înglobează de acum tehnologiile SKYACTIV și linia de design KODO
 Modelul poate fi comandat cu una dintre cele două motorizări de 131 sau 160 CP

București, 3septembrie 2015. Noua generație Mazda MX-5, cel mai bine vândut roadster din istorie, a fost lansată oficial în Europa. Modelul ajuns la cea de-a 4-a generație, prezintă o adaptare specială a liniei de design KODO – Sufletul mișcării, și gama de tehnologii SKYACTIV. Deși tehnologiile noi cresc eficiența și nivelul de confort, modelul este în continuare fidel scopului de a oferi șoferului o experiență memorabilă la volan.MX-5 este mai scurt,cu 100 kg mai ușor față de versiunea anterioară, ajungând la 975 kg,șiare o distribuție ideală a maseiîntre cele două axe, 50:50.

Exteriorul Mazda MX-5 este echilibrul perfect între tradiția unui roadster și evoluția tehnologică. Liniile laterale, care inspiră tensiune, pornesc de la grila frontală, încadrată de faruri și proiectoare LED, și se încheie cu stopurile care dau posteriorului un aer sportiv. Modelul poate fi comandat cu jante de aliaj de 16 sau 17 inci și în una din cele șapte nuanțe, dintre care se remarcă Alb Ceramic,Roșu Soul și Albastru Reflex. Culoarea exterioară se va resimți și în habitaclu, întrucât partea superioară a portierelor este vopsită în aceeași culoare. Planșa de bord, complet redesenată, integrează, în funcție de versiune, noul ecran tactil de 7 inci, controlabil cu ajutorul centrului de comandă HMI de pe consola centrală, iar spațiul interior a fost regândit pentru un plus de ergonomie și confort. Sistemul MZD Connect este de asemenea prezent și permite conectarea în siguranță la Internet prin intermediul smartphone-ului. În funcție de nivelul de echipare, Mazda MX-5 poate fi dotată cu sistemul audio BOSE cu nouă difuzoare, special proiectat pentru un autoturism decapotabil. Acesta include difuzoare speciale, amplasate în tetierele scaunelor, care direcționează sunetul pentru o audiție optimă.

Modelul poate fi propulsat de două motoare SKYACTIV-G, pe benzină, de 1.5 l și 131 CP și de 2l și 160 CP. Ambele au o rată de compresie ridicată și sisteme de admisie și evacuare special adaptate, pentru a crește peformanțele și plăcerea de a conduce. Zona roșie pentru motorizarea de 131 CP ajunge la 7500 de rotații, iar puterea și consumulcombinat de doar 6 l/100 km sunt superioare motorului pe care îl înlocuiește. Propulsorul de 2l este mai ușor decât generația anterioară, oferă un cuplu superior și este echipat standard cu sistemul i-Stop și i-ELOOP, pentru un consum redus. Ambele motoare sunt Euro 6 și pot fi cuplate la o transmisie manuală SKYACTIV-MTcu șase rapoarte, special creată pentru Mazda MX-5, care asigură schimbarea precisă și rapidă a vitezelor.

La performanțele de consum datorate scăderii greutății au contribuitși caroseria fabricată în proporție de 9% din aluminiu, dar și nivelul ridicat de oţel cu limită înaltă de elasticitate din componența structurii vehiculului, care a crescut de la 58% la 71%. Trenul de rulare pentru versiunile echipate cu motorul de 160 CP includ pentru un plus de sportivitate suspensii Bilstein și diferențial cu alunecare limitată.

Noua Mazda MX-5beneficiază de o gamă variată de sisteme de siguranță i-ACTIVESENSE. Blind Spot Monitoring (BSM) monitorizează spatele şi lateralele maşinii și poate fi folosit şi la deplasarea în marşarier împreună cu sistemul RCTA.Sistemul de atenţionare la depăşirea benzii de rulare (LDWS) avertizează şoferul dacă depăşeşte linia dintre benzile de mers fără să semnalizeze.Faruri cu tehnologie LED în echipare standardși opționalsistemul de control automat fază lungă (HBC) comută farurile adaptive între faza scurtă şi faza lungă.Iar în rampă șoferii vor fi asistați de sistemul HLA, pentru o plecare mai facilă de pe loc.

Pentru detalii nivele de echpare si preturi click aici

Audi Service