COMUNICAT DE PRESA
• Mazda a fost printre primii constructori care au introdus, încă din 2005, sistemul de înregistrare a reviziilor în format digital pe piața europeană
• Sistemul oferă un istoric autentic de service, crescând astfel valoarea de revânzare a mașinii
București, 16iunie 2015. Mazda aniversează un moment important pentru clienții europeni la 10 ani de la lansarea Carnetului Digital de Service (DSR). Inițial oferit în 2005 pentru Mazda5 și MX-5, DSR a fost primul sistem de acest gen din Europa care a oferit gratuit un istoric transparent și autentical reviziilor pentru fiecare Mazda vândută în Europa. Mai mult de 9 milioane de revizii au fost înregistrate până în prezent.
“Carnetul Digital de Service a revoluționat modul în care este urmărit istoricul de service al fiecărei Mazda”, spune Jorgen Olesen, Vicepreședinte Logistică&Customer Service la Mazda Motor Europe. “Acesta a înlocuit carnetul de service din torpedou, păstrând în schimb toate înregistrările pe un server central securizat. Întreaga istorie de service a vehiculului, inclusiv kilometraj, asistență rutieră și datele de garanție,sunt disponibile la cerere la oricare dintre agenții noștri de service autorizați din Europa. Falsificarea și pierderea carnetului de service sunt de domeniul trecutului.”
Pe lângă asigurarea faptului că înregistrările reviziilor nu dispar, DSR ajută la protejarea împotriva manipulării kilometrajului, o problemă deseori întâlnită în piața auto a mașinilor secondhand. Totodată, sistemul crește valoareade revânzare, deoarece o mașină folosită vine cu o documentație oficială și credibilă a istoriculuisău,care certifică faptul că întreținerea și reparațiile au îndeplinit standardele ridicate ale Mazda. Potrivitunui studiu efectuatde compania ICM Research în Marea Britanie, o situație completă a serviciilor derevizie poate crește valoarea de revânzare a unui vehicul cu până la 26%. Mai mult, unul din trei cumpărători de autoturisme second hand nu ar lua în considerare un vehicul care nu are un istoric complet de service.
Extins rapid în 2006 pentru a include toate noile modele Mazda, DSR acoperă mai mult de 4 milioane de autovehicule produse pentru Europa.
Jorgen Olesen: “Ne străduim să oferim o experiență de servicii superioare clienților noștri. Prin urmare, am lansat un alt element cheie pentru îmbunătățirea sistemului DSR care permite tehnicienilor Mazda să înregistreze online prin intermediul tabletelor sau smartphone-urilor rezultatele unei revizii sauverificări a stării vehicului. În plus, tehnicianul poate adăuga fotografii ale zonelor care necesită reparații și astfel să ofere cel mai înalt nivel de transparență și încredere pentru clienții noștri.”