- Puternic: 1,6 BiTurbo CDTI cu 118 kW/160 CP
- Punctul-forte: cuplu maxim de 350 de Nm de la doar 1.500 rpm
- Combinație agilă și eficientă: arhitectură ușoară și ultima tehnologie diesel
Rüsselsheim. Dacă ești tipul de persoană căreia îi place sosul chili în gustările sale și ești în căutarea unui hatchback sensibil, dar în același timp condimentat, Opel Astra cu noul motor diesel BiTurbo de 1,6 este alegerea perfectă (consumul mediu de combustibil în ciclul NEDC: 4,1-4,0 l/100 km; emisii 109-106g/km CO2). Astra 1,6 BiTurbo CDTI sprinteaza de la zero la 100 km/h în 8.6 secunde; accelerează de la 80 la 120 km/h în 7,5 secunde și continuă să alerge până la o viteză maximă de 220 km/h. Îmbinarea performanței înalte cu consumul redus de combustibil face din Astra BiTurbo una dintre cele mai eficiente mașini din clasa compactă.
Pe lângă eficiența remarcabilă în privinta consumului de combustibil, un alt avantaj major constă în elasticitatea motorului de top de 118kW/160 cp. Cuplul maxim de 350 de Nm este disponibil de la doar 1.500 rpm. În combinație cu masa redusă – noul Astra fiind cu până la 200 de kg mai ușor decât modelul anterior – și răspunsul prompt al pedalei, propulsorul BiTurbo accelerează rapid chiar în regim de turație scăzut. Cuplat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte, motorul turbo de patru cilindri cu încărcare secvențială în două trepte se turează ferm și progresiv pentru a livra puterea maximă la 4.000 rpm. Motorul este în același timp foarte rafinat, făcând din compartimentul pentru pasageri al noului Astra o zonă confortabilă, liniștită și spațioasă, perfectă pentru călătorii.
“Atunci când am lansat Astra anul trecut, combinația sa de spațiu, echipare, confort și conectivitate a deranjat considerabil competitorii din clasa compactă”, spune Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO Opel. “Noul Astra este una dintre cele mai ușoare mașini din segmentul său, iar cu noul motor BiTurbo de 1,6 litri, puține autovehicule pot egala îmbinarea unică de putere, performanță, rafinament și economie de combustibil oferită de BiTurbo.”
Noua arhitectură cu greutate redusă asigură atât baza noului Astra hatchback cu cinci uși, cât și a variantei Sports Tourer. Integrarea smartphone-ului și inovatorul asistent personal de conectivitate și servicii, OnStar, facilitează o conectivitate ultra-modernă. Astra continuă totodată tradiția Opel de a aduce în clasa compactă dotări disponibile anterior doar în segmentele superioare, precum farurile IntelliLux LED® matrix.
Toate aceste calități i-au adus deja multiple premii noului Astra. Pe lângă titlul de Mașina Anului 2016 în Europa, Astra a câștigat premii internaționale, precum SAFETYBEST 2015 și Volanul de Aur 2015. De asemenea, a primit maximul de cinci stele pentru performanța sa, în cadrul testării Euro NCAP. Astra BiTurbo hatchback este totodată și un câștigător al mai multor teste de comparație importante organizate de media auto. În Germania, Auto Zeitung a titrat: „Opel Astra învinge liga premium” după victoria noului Astra în fața modelelor Mercedes A 220d și BMW 118d (ediția 10/2016); iar leaderul european al presei scrise de specialitate, AutoBild (ediția 17/2016), a anunțat faptul că noul Opel Astra „lasă în urmă chiar și competitorul sau de la BMW”.
*Serviciile OnStar și Wi-Fi nu vor mai fi disponibile din data de 31 decembrie 2020. Perioadele de probă, abonamentele sau serviciile cu plată, inclusiv serviciile de urgență nu vor mai fi disponibile după data respectivă.