• Mazda3 a fost cel mai vândut model, în creștere cu 73% faţă de perioada anterioară
București, 4 ianuarie 2018 – Mazda încheie un nou an cu o creștere cu două cifre. În 2017, marca japoneză a comercializat 1.946 de unităţi în România, mai mult cu 23% comparativ cu 2016. Cel mai comercializat model al constructorului în 2017 pe piața locală a fost Mazda3 cu 740 de unităţi vândute și un avans cu 73% faţă de 2016. Podiumul este completat de SUV-urile CX-3 şi CX-5 cu 508, respectiv 447 de unități.
„Creșterea în cazul CX-5 a fost mai mare decât a SUV-ului de clasă mică CX-3. Primul model a crescut cu 12%, în timp ce al doilea cu 7%. Este firesc având în vedere că în 2017 am lansat noua generație Mazda CX-5, care integrează atât limbajul evoluat de design Kodo, cât și cele mai noi tehnologii de siguranță i-ACTIVSENSE. În ansamblu 2017 a fost un an foarte bun pentru Mazda în România, iar cota de piață pentru autoturisme de import a crescut la 2,4%”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Al doilea model din punctul de vedere al creșterii înregistrate în 2017 a fost roadster-ul MX-5, pentru care au fost primite cu 47% mai multe comenzi decât în 2016. Toate modelele mărcii dispun de un pachet complet de beneficii: finanţare avantajoasă de la 1,99% dobândă prin UniCredit Leasing, garanţie 5 ani în limita a 150.000 de km și preţuri speciale.