Chevrolet Europe a vândut 157.0001 de autovehicule în Europa de Vest şi Europa Centrală2 din ianuarie până în septembrie 2012, reprezentând o creştere de 2,3% (sau 3.500 de unităţi) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (2011: 153.500 autovehicule), în timp ce industria auto a scăzut cu 8,0%. Cota de piaţă europeană a companiei Chevrolet a crescut cu 0,13%, la 1,34%, datele fiind calculate în funcţie de vânzările obţinute în 19 ţări europene. În Europa de Vest, Chevrolet a vândut 122.300 de autovehicule, în creştere cu 3.650 de unităţi sau 3,1%.
„În climatul economic actual, Chevrolet a înregistrat o creştere record a cotei de piaţă şi a vânzărilor, întrucât clienţii europeni apreciază mai mult ca niciodată valoarea produselor. Cumpărătorii îşi îndreaptă atenţia către noile modele Chevrolet pentru că noi le oferim ceea ce îşi doresc: un design de excepţie şi toate echipamentele pe care şi le doresc, la un preţ accesibil. Pe scurt, un autovehicul desăvârşit, pe măsura sumei plătite,” a declarat Susan Docherty, Preşedintele Chevrolet Europe.
„Odată cu lansarea a 10 modele noi în ultimul an şi jumătate şi cu autovehicule precum Cruze station wagon, Chevrolet a devenit o alternativă cu adevărat viabilă pentru clienţii europeni,” a adăugat Docherty.
Chevrolet a înregistrat cea mai bună cotă de piaţă de până acum pentru perioada ianuarie – septembrie în următoarele 7 ţări: Polonia (3,37%), Slovenia (2,91%), Turcia (2,61%), Estonia, (1,75%), Austria (1,27%), Franţa (1,11%) şi Germania (0,90%).
În 5 ţări, Chevrolet a avut vânzări record în perioada ianuarie – septembrie 2012: Franţa (19.490 autovehicule), Olanda (8.390 autovehicule), Polonia (8.340 autovehicule), Austria (3.790 autovehicule) şi Elveţia (2.940 autovehicule).
În Israel3, Chevrolet a vândut 7.200 de autovehicule şi a obţinut o cotă de piaţă de 4,26% în timpul primelor 9 luni ale anului 2012.
Cel mai bine vândut model Chevrolet în Europa în primele 9 luni ale acestui an a fost autovehiculul de oraş Chevrolet Aveo, cu vânzări de 46.650 de unităţi. După Aveo s-a clasat modelul de mici dimensiuni, Chevrolet Spark, cu vânzări de 40.370 de unităţi. Chevrolet a vândut 29.620 de autovehicule Cruze (sedan, hatchback şi station wagon) în Europa de Vest şi Europa Centrală. Chevrolet Cruze este în continuare cel mai bine vândut model al companiei la nivel global, estimându-se că vânzările vor creşte şi mai mult, după lansarea recentă a variantei station wagon. Chevrolet a vândut 18.950 de autovehicule Captiva SUV şi 18.780 de modele Orlando. Autovehiculul sport Chevrolet Camaro a înregistrat în Europa vânzări de 18.000 de unităţi.